Aktualitások

Az MT Zrt. új marketingstratégiája: 2016 a Gasztroélmények Éve


Az MT Zrt. új marketingstratégiája: 2016 a Gasztroélmények Éve

2016 a gasztronómia éve lesz Magyarországon a Magyar Turizmus Zrt. koordinálásával. Bővebben Rövidebben

2016 a „Gasztroélmények Éve”  a Torkos Csütörtökkel induló tematikus év 4-5 nagyszabású, országos vagy azon is túlnyúló gasztronómiai eseményt ölel fel, amelyeket regionális és külképviseleti szervezésű vagy támogatású, illetve agrármarketing termékpályákhoz kapcsolódó események sora kísér egész évben. Minden hónapban más és más ételek, ételcsoportok „kerülnek majd terítékre” a gasztroélmények bemutatása során, figyelemmel a legújabb globális trendekre, illetve a kárpát-medencei, regionális és kistérségi ízekre és hagyományokra egyaránt. A „Gasztroélmények Éve” koncepciójának megalkotásakor az MT Zrt. szorosan együtt kíván működni a szakmai szervezetekkel és szolgáltatókkal, illetve a felhasznált kommunikációs eszközök terén korszerű, innovatív, versenyképes hátteret kíván biztosítani a tematikus év ernyője alá vont eseményeknek. A Gasztroélmények Éve a Magyar Turizmus Zrt. azon stratégiai célját is szolgálja, hogy az eddigieknél nagyobb erőkkel népszerűsítsék a magyar vidék vonzerőit mind belföldön, mind pedig külföldön.

Cím: 8200 Veszprém, Óváros tér 2.
E-mail: veszprem@tourinform.hu
Telefonszám: +36 88 404 548
Honlap: http://www.veszpreminfo.hu
Érdeklődési kör